Opposuits NL logo
Opposuits NL logo

Alle artikelen

Retourproces

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Let op! Wanneer je jouw pak wilt retourneren omdat (een onderdeel van) het product net niet past, kijk dan eerst naar onze informatie over retourneren vanwege de maat. Er is namelijk een kans dat je jouw pak kunt laten vermaken, waardoor omruilen mis

Mijn pak past net niet, moet ik het nu retourneren?

Niet per se. Als het pak net niet helemaal goed past, is er ook een mogelijkheid om het pak aan te laten passen waardoor retourneren niet langer nodig is. Het hangt er voornamelijk vanaf welk onderdeel van het pak niet goed past;. PantalonAls de pant

Hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken?

Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen, zullen we altijd ons best doen om jouw retour zo snel mogelijk te verwerken. Afhankelijk van de drukte, kan het verwerken van een retour zo'n 5 tot 10 werkdagen duren. Wanneer jouw retour is v

Moet ik mijn trackingcode bewaren wanneer ik iets retourneer?

Ja! Altijd doen!. Over het algemeen is het altijd goed om de tracking van je pakket te kunnen monitoren, ook wanneer je een update wilt over de voortgang van jouw retour. Belangrijker nog; in het onwaarschijnlijke geval dat een postbedrijf jouw pakke

Wat is de status van mijn retour(aanvraag)?

Er zijn verschillende punten waarop je kunt zien hoever jouw retour is:. RetouraanvraagWanneer je jouw retouraanvraag hebt ingediend, zal ons support team jouw verzoek nalopen en vervolgens goedkeuren (of in een enkel geval afwijzen). Ter info; elke

Hoe weet ik wanneer mijn terugbetaling is verwerkt?

Wanneer jouw retour is verwerkt ontvang je van ons automatisch een creditnota per e-mail. Zodra wij een creditnota hebben aangemaakt, zal het nog een aantal werkdagen duren voordat de terugbetaling is voldaan. Dergelijke transacties moeten namelijk n