Opposuits NL logo
Opposuits NL logo

Alle artikelen

Wat is de status van mijn retour(aanvraag)?Bijgewerkt 10 months ago

Er zijn verschillende punten waarop je kunt zien hoever jouw retour is:


Retouraanvraag
Wanneer je jouw retouraanvraag hebt ingediend, zal ons support team jouw verzoek nalopen en vervolgens goedkeuren (of in een enkel geval afwijzen). Ter info; elke werkdag worden er regelmatig nieuwe retouraanvragen verwerkt.

Wanneer je een klantaccount bij ons hebt aangemaakt, kun je ook inloggen en de status van jouw retouraanvraag bekijken. Daar zie je bijvoorbeeld statussen als 'Pending' (wanneer je jouw aanvraag hebt ingediend), 'Authorized' (wanneer ons support team jouw aanvraag heeft goedgekeurd) en 'Processed and closed' (wanneer jouw retour bij ons is aangekomen en jouw terugbetaling in gang is gezet).


Trackingstatus retour
Bewaar altijd de trackingcode van jouw retourzending. In de tracking informatie van jouw pakket vind je namelijk specifieke details over de locatie van je retour.


Automatische notificaties
Wanneer jouw retour is verwerkt ontvang je van ons automatisch een creditnota per e-mail. Het ontvangen van deze creditnota betekent dat jouw terugbetaling in gang is gezet.


Mocht je meer willen weten, bekijk dan gerust onze informatie over de verwerkingstijd van retouren.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee