Opposuits NL logo
Opposuits NL logo

Alle artikelen

Mijn Bestelling

Hoe bestel ik deze prachtige producten?

1. Ga naar de pagina van het gewenste product.2. Om een maat te selecteren, klik je op de maat die je wilt.3. Zorg ervoor dat je het juiste aantal producten kiest; wanneer je meerdere pakken van een specifiek ontwerp en maat wilt bestellen, kun je de

Hoe weet ik of een product beschikbaar is? En wat als het niet (direct) beschikbaar is?

Min of meer al onze producten zijn voortdurend op voorraad. In dat geval, wanneer je op een productpagina een specifieke maat wilt selecteren, staat er 'Nu beschikbaar'. Echter, wanneer een specifiek product of maat niet op voorraad is, kan dit 2 din

Kan ik een cadeaubon kopen?

Helaas niet meer. Maar het is toch veel leuker om meteen een geweldig pak te kopen!. Als je in het verleden een cadeaubon hebt ontvangen en deze is nog steeds geldig (een jaar na de aankoopdatum), kun je deze natuurlijk nog steeds gebruiken. Zoek hie

Ik ondervind technische problemen tijdens het plaatsen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Technische problemen kunnen allerlei oorzaken hebben, het is daarom het beste om eerst de volgende vragen te beantwoorden:. - Tijdens welke specifieke stap kom je het probleem tegen?- Kreeg je een foutmelding te zien? Zo ja, heb je hier wellicht een

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Wanneer een bestelling goed is verwerkt, ontvang je ten minste 2 e-mails; een orderbevestiging (inclusief een factuur) en een verzendbevestiging. Als je deze e-mails niet hebt ontvangen, kan het volgende gebeurd zijn:. - De e-mails kunnen in je map m

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verwerken, daarom worden de meeste bestellingen binnen enkele minuten al doorgestuurd naar ons distributiecentrum. En als een order al in behandeling is bij ons distributiecentrum, is het helaas nie

Kunnen jullie mijn factuur aanpassen?

Nou, nee. Technisch gezien zou dat frauduleus kunnen zijn en onze voorkeur gaat uit naar een nette boekhouding. Zorg er altijd voor dat je de correcte informatie invult wanneer je een order plaatst. Wij zullen geen facturen aanpassen op verzoek.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er is iets mis mee. Wat nu?

Zoek alsjeblieft contact met ons support team zodat we hier naar kunnen kijken. Wanneer je dit doet, denk dan alsjeblieft aan het volgende;- Geef een duidelijke beschrijving van het probleem- Stuur alle informatie mee waarvan jij denkt dat het nuttig

Kan ik bestellen als wholesaler?

Ja dat kan, mits je een bedrijf hebt natuurlijk. Vul in dat geval alsjeblieft ons wholesale contactformulier in. Een vertegenwoordiger van ons verkoopteam zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.