Opposuits NL logo
Opposuits NL logo

Alle artikelen

Ik ondervind technische problemen tijdens het plaatsen van mijn bestelling, wat kan ik doen?Bijgewerkt 10 months ago

Technische problemen kunnen allerlei oorzaken hebben, het is daarom het beste om eerst de volgende vragen te beantwoorden:

- Tijdens welke specifieke stap kom je het probleem tegen?
- Kreeg je een foutmelding te zien? Zo ja, heb je hier wellicht een screenshot van genomen?
- Heb je al geprobeerd je bestelling te plaatsen door onze website in een andere browser te openen?
- Heb je al een andere betaalmethode geprobeerd te gebruiken?
- Heb je al gekeken of de internetverbinding goed werkt?


We noemen deze vragen om 2 redenen: ten eerste hopen we dat deze vragen je helpen een oplossing te vinden. Uit onze ervaring blijkt namelijk dat het doorgaans om een tijdelijk probleem gaat of dat een andere browser gebruiken vaak al de oplossing biedt; probeer het dus gerust nog een keer.


Ten tweede; als deze vragen jou niet helpen om het probleem op te lossen, willen we je vragen om alsnog contact te zoeken met ons support team. Jouw antwoorden op deze vragen geven ons dan hopelijk meer informatie zodat wij het probleem specifieker kunnen bekijken.


Nogmaals: als deze vragen jou niet geholpen hebben, zoek dan alsjeblieft contact met ons support team zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen onderzoeken.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee