Opposuits NL logo
Opposuits NL logo

Alle artikelen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?Bijgewerkt a year ago

Wanneer een bestelling goed is verwerkt, ontvang je ten minste 2 e-mails; een orderbevestiging (inclusief een factuur) en een verzendbevestiging. Als je deze e-mails niet hebt ontvangen, kan het volgende gebeurd zijn:

- De e-mails kunnen in je map met 'ongewenste post' zijn beland
- De e-mails kunnen tegen zijn gehouden door het spamfilter van jouw e-mail provider
- Je kunt per ongeluk het verkeerde e-mailadres hebben ingevuld
- Je kunt per ongeluk een typfout hebben gemaakt in je e-mailadres
- De bestelling of betaling kan mislukt zijn, waardoor de bestelling niet is voltooid


Kijk daarom eerst in je map met 'ongewenste post'. Voor de zekerheid zou je ook kunnen kijken op jouw betaalrekening om te zien of er een betaling is voldaan, maar houd er rekening mee dat dit misschien geen up-to-date weergave is, afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt.


Als je zeker wilt weten of jouw bestelling goed is doorgekomen of wat de status is, zoek dan alsjeblieft contact met ons support team.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee