Opposuits NL logo
Opposuits NL logo

Alle artikelen

Betalingen

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Wij bieden onze Nederlandse klanten 3 verschillende betaalmethoden aan; iDEAL, creditcard en PayPal. Onze Belgische klanten bieden wij 4 verschillende betaalmethoden aan; Bancontact, Sofort, creditcard en PayPal. iDEALAls je wilt betalen vanuit jouw

Wanneer en hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

Een terugbetaling wordt uitgevoerd nadat wij een retour verwerkt hebben, waarbij we altijd ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk te doen. Afhankelijk van de drukte, kan het verwerken van een retour zo'n 2 tot 5 werkdagen duren. Zodra jouw re

Kan ik een kopie van mijn factuur krijgen?

Geen probleem! We kunnen je een losse factuur toesturen in de vorm van een PDF-bestand. Wanneer je dus jouw factuur wilt hebben voor in jouw eigen administratie (of om het in te lijsten en boven je bed te hangen), zoek dan alsjeblieft contact met ons

Kunnen jullie mijn factuur aanpassen?

Dit is helaas niet mogelijk. Technisch gezien zou dat frauduleus kunnen zijn en onze voorkeur gaat uit naar een nette boekhouding. Zorg er altijd voor dat je de correcte informatie invult wanneer je een order plaatst. Wij zullen geen facturen aanpass

Kan ik korting krijgen?

Jazeker! Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je automatisch 5% korting bij een bestelling van 5 of meer pakken en maar liefst 10% korting bij een bestelling van 10 of meer pakken. Goed om te weten; deze korting is niet geldig op onze outlet pa

Ik kreeg een foutmelding tijdens de betaling; is mijn bestelling goed doorgekomen?

Wanneer je succesvol een bestelling hebt geplaatst op onze website, ontvang je hierover automatisch een orderbevestiging van ons per e-mail (inclusief de factuur). Wanneer je deze e-mail hebt ontvangen mag je er vanuit gaan dat jouw order goed is doo