Opposuits NL logo
Opposuits NL logo

Alle artikelen

Algemene Verzendvragen

Hoe lang duurt de verzending?

De levertijden kunnen verschillen, afhankelijk van het afleveradres en de verzendmethode die je hebt gekozen. Onze orders worden verzonden vanuit ons distributiecentrum in Nederland. Als je een overzicht wilt zien van de verschillende levertijden, ki

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzendingen binnen Nederland en naar België en Duitsland betaal je bij ons géén verzendkosten*. Voor verzendingen naar andere landen variëren de verzendkosten, afhankelijk van het land van verzending en het aantal producten (in verband met het

Hoe weet ik wanneer mijn pakket zal worden afgeleverd?

Zodra jouw bestelling is verwerkt in ons distributiecentrum, ontvang je per e-mail automatisch een verzendbevestiging, inclusief informatie over de tracking van jouw pakket. De link voor tracking informatie over jouw pakket leidt je naar de website v

Zijn er op dit moment vertragingen bekend?

Over het algemeen worden onze orders altijd netjes op tijd verwerkt en verzonden. Echter, soms zijn er omstandigheden buiten onze macht die onze werkzaamheden beïnvloeden, zoals extreme weersomstandigheden of uitzonderlijke situaties bij een postbedr

Mijn tracking werkt niet, wat moet ik doen?

Dat hangt ervan af. Tracking informatie heeft een paar uur nodig om geactiveerd te worden. Dus als je jouw tracking nog maar net hebt ontvangen, geef het dan nog wat tijd. Zodra het postbedrijf het pakket in hun sorteercentrum heeft gescand, zal de t

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Een handtekening is vereist bij de bezorging van het pakket, dus zorg dat er iemand aanwezig is op het afleveradres om te kunnen tekenen voor ontvangst. Wanneer je niet thuis bent, kan een postbode er voor kiezen om het pakket af te leveren bij buren

Kan mijn bestelling in het weekend bezorgd worden?

Jazeker. De afleverdiensten van PostNL werken in zowel Nederland als België ook op zaterdagen, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Helaas is bezorging op zondagen niet mogelijk.

Op welke dagen is er geen verzending mogelijk?

Ons distributiecentrum is elke week actief van maandag tot en met vrijdag. Echter, zijn er ook dagen waarop ons distributiecentrum gesloten is, zoals (nationale) feestdagen. Op deze dagen kunnen bestellingen niet worden verwerkt en kunnen pakketten n

Kan mijn bestelling worden bezorgd bij een postbus, een postkantoor of een lokaal afhaalpunt?

Dat hangt ervan af;. PostbusHet gebruiken van een postbus adres is in principe mogelijk, aangezien PostNL daar het volgende over zegt: "Het pakket wordt dan bezorgd bij een PostNL locatie. De geadresseerde ontvangt vervolgens een kaart in zijn postbu

Hoe krijg ik mijn bestelling binnen?

Onze producten worden geleverd in een prachtige productverpakking, welke wordt verzonden in een neutrale verzendzak of verzenddoos. De Deluxe Blazers worden geleverd in een Deluxe Blazer Bag en een kartonnen doos en worden aan jou overhandigd door ee

Wat betekent 'Verzending op ...' wanneer ik een specifiek(e) product/maat selecteer?

Wanneer er bij een specifiek(e) product/maat 'Verzending op ...' staat vermeld, betekent dit dat de geselecteerde maat tijdelijk niet op voorraad is, maar dat de eerstvolgende verzenddatum al wel bekend is. Bij het bestellen van een dergelijk product