Opposuits NL logo
Opposuits NL logo

Alle artikelen

Wat is jullie retourbeleid?Bijgewerkt 8 days ago

Ons retourbeleid kan worden samengevat in de volgende punten:


Beschadigd Product:
Wanneer je jouw defecte product wilt retourneren, willen we je vragen om ons eenvoudige, online retourformulier te gebruiken.

Volg de volgende stappen:
1. Ga naar onze online retourenpagina, vul de velden in en klik op 'Volgende' om jouw bestelling te verifiëren.
2. Op de volgende pagina zie je een overzicht van jouw contactgegevens. Check of dit klopt en klik dan op 'Volgende' om jouw aanvraag te starten.

3. Kies bij reden voor “product beschadigd” , voeg een foto toe en omschrijf het probleem. 
4. Kies onderaan de optie volgende.

5. Wij beoordelen de retour op werkdagen binnen 48 uur. 


Klaar! En nu?
Zodra u uw verzoek heeft verzonden en deze is goedgekeurd, kunt u de verzendinstructies volgen op uw retourpagina.

Ons online retourformulier is zeer gebruiksvriendelijk. Wanneer je desondanks toch ergens tegen aan loopt, zoek dan alsjeblieft contact met ons support team.



Conditie van het product

Houd er alsjeblieft rekening mee dat wij alleen retouren kunnen accepteren wanneer deze compleet en ongedragen zijn (passen mag natuurlijk), inclusief de originele labels en in de originele productverpakking. Daarnaast mag deze productverpakking niet beschadigd zijn en ook niet gebruikt worden als verzenddoos. Verzend de productverpakking daarom altijd in een aparte verzendzak of verzenddoos. Wanneer er niet aan deze voorwaarden is voldaan, behouden wij ons het recht om het geretourneerde product te weigeren en naar de afzender terug te sturen.

Vanwege hygiënische en veiligheidsredenen is het niet mogelijk om een mondmasker te retourneren.


Retourtermijn

Onze retourtermijn bedraagt dertig (30) dagen, welke ingaat op de dag dat het pakket wordt afgeleverd. Dit betekent dat wanneer je het product wilt retourneren naar ons, je dit binnen deze periode moet doen. Dat wil zeggen; het product moet in deze periode op weg zijn naar ons, maar hoeft niet te betekenen dat het fysiek bij ons terug moet zijn voordat deze 30 dagen voorbij zijn. Wanneer er bovendien speciale omstandigheden zijn waardoor je deze periode overschrijdt, zoek dan contact met ons support team om te kijken of we een uitzondering kunnen maken.


Retourkosten

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Als een product geretourneerd wordt, moet er altijd een retour aangemaakt worden. Mocht er wat mis zijn met de bestelling, dan kunt u deze ook via het retourportaal retourneren. Klik hier voor het retourproces.


Terugbetalingen

Je ontvangt je terugbetaling altijd via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je oorspronkelijke bestelling. Houd er rekening mee dat de terugbetaling ook afkomstig kan zijn van Shopify payments omdat zij onze betalingsaanbieder zijn. In het onwaarschijnlijke geval dat je twee weken na het ontvangen van de creditnota jouw terugbetaling nog altijd niet hebt ontvangen, zoek dan alsjeblieft contact met ons support team zodat we hier naar kunnen kijken.
Afhankelijk van de drukte, kan het verwerken van een retour tot 10 werkdagen duren.


Kan ik mijn product retourneren voor een omruiling?
Nee, helaas kunnen wij retouren niet verwerken als omruilingen voor een andere maat of design. Om onze klanten sneller en beter van dienst te zijn, kunnen wij retouren alleen verwerken als terugbetalingen.


Kan ik slechts een deel van mijn pak retourneren?
Nee, het is niet mogelijk om slechts een deel van het pak terug te sturen. Zoals met al onze retouren; wij kunnen alleen producten accepteren wanneer deze volledig terug worden gestuurd, zoals je het ook oorspronkelijk hebt ontvangen.


Kan ik mijn product terugbrengen naar een winkel?
Nee, aangezien OppoSuits geen eigen winkels heeft, is het niet mogelijk om een pak bij een winkel te retourneren wanneer je deze hebt gekocht op onze website.


Accepteert OppoSuits ook producten die gekocht zijn bij andere aanbieders?
Het is voor ons niet mogelijk om geretourneerde producten te verwerken die gekocht zijn bij andere aanbieders dan OppoSuits zelf. Retourneer producten altijd bij de aanbieder waar je die producten oorspronkelijk hebt gekocht.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee